1 » Zwroty i reklamacje2

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Domomania Kacper Sykuła
ul. Mikołajczyka 4/26
03-984 Warszawa
tel: 508 123 556

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

KLIKNIJ ABY POBRAĆ OŚWIADCZENIE

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można tez napisać odręcznie.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przygotuj dokument reklamacyjny, powinien on zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyny reklamacji, data zakupu i wystąpienia wady oraz oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
2. Wyślij zdjęcia reklamowanego produktu oraz dokument reklamacyjny na adres: info@autobreloki.pl

 

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny (508 123 556) lub mailowy.

 


Przejdź do strony głównej